Jak być bardziej zorganizowanym?

Hejka,
masz wrażenie , że marnujesz zdecydowanie za dużo czasu, który mógłbyś zagospodarować w inny sposób , bo ja tak. Mniej więcej dla tego nie było postów pomijając fakt , że od poniedziałku codziennie miałam zajęcia min.3 h. Tak, nie umiem wykorzystać swojego czasu, tak jestem leniem ALE staram się to poprawić i chcę wam dziś przedstawić parę pomysłów, punktów jak zwał tak zwał dzięki , którym będzie można lepiej zorganizować sobie dzień.

1. Załóż sobie dziennik, kalendarz czy cokolwiek. Zapisuj w nim wszystko, sprawdziany , urodziny itd. Ja na przykład zaczęłam od bullet journal'a . U mnie jak na razie się to sprawdza i mam nadzieję , ze zechce mi się prowadzić go dłużej .

2. Nie odkładaj zadań na później . O to chyba najgorsze co może być . Wiem z własnego doświadczenia , żeby tak nie robić . Jeśli  masz coś zrobić to zrób to teraz . Są czynności , które możesz wykonywać przy okazji robienia czegoś innego.

3. Miej porządek wokół siebie. Uwierzcie mi jeśli w pokoju macie bałagan , a chcecie przykładowo odrobić lekcje to nie da rady. Będziecie się o wszystko potykali i wszystko będzie was rozpraszać.

4. Wyznacz zadania do wykonania na dzisiejszy dzień , to prosty sposób zaplanować sobie dzień i nie zapomnieć o niczym .

5. Nie rób wszystkiego na ostatnią chwilę . To dotyczy się punktu 2 . A jeśli chodzi to ja rzadko odkładam rzeczy na ostatnią chwilę . Co prawda je odkładam ale nie robię tego w ostatnim momencie.

A wy znacie jakieś sposoby na organizację ? Napiszcie w komentarzach !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.