Różne ,różności #1

Hejka,
pewnie zastanawiacie się o co chodzi z tym jakże bezsensownym tytułem , o tuż już wam tłumaczę . Wymyśliłam coś takiego żeby od czasu do czasu pisać o rzeczach różnych i różniejszych. Będę wam tu przedstawiała, różne sytuacje z mojego życia, wydarzenia , które będą miały mały ale w końcu jakiś wpływ na bloga jak i moje życie . Ta seria będzie się pojawiała zależnie od mojego nastroju , weny i tego czy w moim życiu będzie działo się coś ciekawego. Będą to raczej posty takie ''pogadankowe'' i myślę , że wam przypadną do gustu.
Okej to dziś chciałabym poruszyć temat, moich podróży , których w tym roku będzie dosyć dużo.
Już niedługo wyjeżdżam do Niemiec , na krótki okres czasu ale wciąż. Na pewno będę robiła masę zdjęć więc spodziewajcie się posta z moje wycieczki do właśnie tego państwa . Myślę , że odwiedzę tam wiele ciekawych miejsc , które również was zainteresują .
Szykują się jeszcze 2 wyjazdy z czego jeden za granicę a dokładniej do Anglii , ale to innym razem.
Podczas tych dwóch wyjazdów możecie odczuć moją nieobecność bo 2 tygodnie to jednak sporo . Na pewno będę wam pokazywać zdjęcia z moich podróży , bo wydaje się to ciekawe , przynajmniej mi.
O tych 2 wyjazdach opowiem wam kiedy indziej , a na dziś to tyle .
Mam nadzieję , że nowa seria przypadnie wam do gustu , i was zainteresuje :)
P.S. Chcę was serdecznie zaprosić do przeczytania mojego fanfiction na wattpadzie .
W tym momencie pracuję nad nowym ale tym razem już nie ff tylko zwykłym fantastycznym opowiadaniem .
Do następnego
                                                                 JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.