Moje rysunki #6

 Hej, hej
ale dawno tego nie było, aż się stęskniłam. Postanowiłam wznowić tą ''serię'', ponieważ teraz co raz więcej poświęcam czasu na moje hobby, a także postanowiłam, że założę Instagrama, któy będzie poświęcony tylko rysowaniu.(Wszystkie prace z dzisiejszego posta znajdują się na tym Instagramie)


 Portret przedstawia Billie'go Joe Armstronga. Wzorowany na zdjęciu,
ołówkami .





Portret Octavii Spencer, nawiązujący do jej roli pielęgniarki w serialu Bractwo Czerwonej Opaski, który serdecznie polecam. Ołówki .

Portret Eleven z Stranger Things ,Wzorowany na zdjęciu, kredki  polycolor . Gofr z tyłu też tymi kredkami.



Jakiś random, również kredki polycolor



                               
Na dziś to tyle do następnego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

Ulubieńcy miesiąca- Listopad 2016

Krem do rąk -Alterra granat Bio i masło Shea Bio