Krem do rąk -Alterra granat Bio i masło Shea Bio

Cześć ,
Jak już wspominałam w ulubieńcach [LINK], o to recenzja

 Zacznę od tego że już długo szukałam kremu który spełni moje oczekiwania . Kupiłam go całkiem przypadkowo . Pomyślałam  nie jest drogi ma bardo ładny zapach to go przetestuje i tak stał się moim ulubieńcem . Jest to poręczny produkt . Krem do rąk szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy co jest jego dużym plusem. Świetnie działa na moją bardzo suchą skórę i częste podrażnienia. Jego plusem przede wszystkim jest to że na długo nawilża, ładnie pachnie jest tani i dostępny
Jedyne, do czego mogę się przyczepić to fakt, że bardzo łatwo nałożyć go za dużo. Szybko się wchłania i ręce na długo po jego użyciu pozostają gładkie i pachnące.
Jestem zadowolona z tego produktu i myślę że posłuży mi długo .
                                 JULCIAKK       

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.