Tahereh Mafi -"Dotyk Julii"

Hej ,
Na początek chce was bardzo przeprosić za moją nieobecność która była spowodowana duża ilością nauki .
Ale teraz mam ferie i myślę , że będę miała więcej czasu żeby zająć się blogowaniem.
A dziś przychodzę do was z recenzją książki pt. "Dotyk Julii". Kto mnie śledzi na Instagramie to wie , że dostałam ta książkę na Mikołaja i , że szykują się jeszcze 2 książki.
Gdy tylko usłyszałam o tej książce od razu chciałam ja przeczytać.  Może zachęcił mnie pomysł , który jest genialny ,a może to że ja mam na imię Julia (mało prawdopodobne)
O książce:
Julia ma niezwykłą moc ,ktora jest dla niej niezwyklym darem ,a jednocześnie przekleństwem. Potrafi zabić swoim dotykiem . Ludzie z Komitety Odnowy chcą zmienić świat jak im się wydaje na lepsze chcą go stworzyć od podstaw- chcą wykorzystać ją nadludzką umiejętność do osiągnięcia ich celu. Jednak Julia pierwszy raz w życiu postanawia się przeciwstawić, bo u jej boku pojawia się ktoś kogo kocha. 
Moja ocen: 10/10
Po prostu świetna książka. Mam zamiar przeczytać dalsze 3 części. 
                                     JULCIAKK


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.