Wattpad

Cześć,
Mam dla was informacje i pytanie .. może zacznę od informacji .
To tak mam wattpada nazywam się na nim: julciiik
Długo zastanawiałam się czy nie zacząć pisać tam jakiegoś ff lub zacząć pisać własne opowiadanie i postanowiłam spróbować.  Zaczęłam pisać fanfiction o tematyce dramione.  Nie wiem czy cokolwiek z tego wyjdzie ale zawsze warto spróbować. Przeczytałam już dużo ff o tej tematyce i chce zobaczyć czy mi się uda .
Na razie jest tylko prolog ale z czasem będę dodawać następne rozdziały.
Jeśli chodzi o to jak je znaleźć to można na moim profilu lub po przez wpisanie nazwy: Dramione- Wygrać ze śmiercią.
I właśnie mam do was pytanie
Czy chcielibyście żeby rozdziały były zamieszczane na blogu ???
Oczywiście nie byłyby traktowane jako posty . Mogłyby być takim "dodatkiem" wstawione załóżmy raz w tygodniu przed opublikowaniem ich na wattpad'dzie .
Napiszcie co o tym sądzicie :)
                             JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.