Ulubieńcy miesiąca- wakacje 2017

Hej,
dawno nie było ulubieńców i miałam ich nie robić ale , że wakacje się kończą to warto podsumować rzeczy , dzięki którym te wakacje były jednymi z moich najlepszych .


Książka:
Sekret Julii-RECENZJA
Ta książka jak i zresztą inne części po prostu mnie urzekły . Nie będę się rozpisywać wszystko o niej macie podane w linku powyżej .

Jedzenie:
Przez te wakacje zjadłam tony lodów truskawkowych . Co za tym idzie moim ulubieńcem w kategorii jedzenie są lody truskawkowe jak i same truskawki.

Aplikacja :
Wattpad. Znów do niego wróciłam pomimo , że przez niego popsułam sobie wzrok i mam teraz okulary, to gdy mi się na serio nudzi to szukam jakiś opowiadań lub chociażby ciekawych cytatów czy memów .

Film/ Serial :
Przez wakacje obejrzałam od groma filmów . Ale chyba wybiorę Riverdale. Nie było jeszcze o nim recenzji ale w najbliższym czasie się pojawi .

Muzyka:

Sleepng With Sirens - A Trophy Father's Trophy Son

 Sleepng With Sirens-  Roger Rabbit

















Tak,
to już wszystko na dziś ,
do następnego
JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.