Serial -''SKAM''

Cześć,
kojarzycie może taki serial jak SKAM ? No właśnie też go nie znałam do momentu kiedy moja koleżanka zaczęła bez przerwy o nim nawijać .Namawiała mnie żebym go obejrzała , że jest taki wspaniały i w ogóle , aż po pewnym czasie zaczęło mnie to irytować . Później moja przyjaciółka , pyta się mnie czy wiem co to SKAM , no wiem i zaczęła opowiadać mi jaki ten serial jest fajny. Myślę okej nie zaszkodzi spróbować . Jeśli mówi się , że jest dobry to czemu nie .
I powiem szczerze strasznie się w to wkręciłam i przez 3 noce obejrzałam cały serial , a łącznie ma on 33 odcinki po około 25 minut, a teraz jest wypuszczony 4 sezon i też dzień w dzień wyczekuję nowego odcinka.
 Żeby powiedzieć tak bardziej ogólnie jest to norweski serial , który opowiada o życiu nastolatków . O ich trudnościach i przeżyciach. Są   trzy sezony podzielone na serie. Co sezon fabuła skupia się na innym bohaterze.
1 Sezon jest o Evie i jej trudnej sytuacji  z chłopakiem Jonasem,
2 Sezon opowiada o relacjach Noory z Williamem.
3 Sezon jego głównym bohaterem jest Isak
4 Sezon ,który ma dopiero 4 części będzie o życiu Sany
Seria ta przedstawia problemy , rzeczy , które napotykają norweskich licealistów . Przedstawione są tam rozterki , trudne wybory przed którymi staje każdy z osobna .
Na razie opowiedziałam tak ogółem , bo mam zamiar zrobić oddzielny post dla każdego sezonu . Myślę , ze będzie to najlepsze rozwiązanie bo żeby wszystko opowiedzieć w jednym poście to wyszłoby zdecydowanie za długo. A więc spodziewajcie się w najbliższym czasie postów o poszczególnych sezonach tego serialu.
A może wy go oglądaliście ? Jeśli tak , dajcie znać co o nim sądzicie .

                                                          JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.