Ulubieńcy miesiąca - kwiecień 2017

Hej,
kolejni ulubieńcy , o których kompletnie zapomniałam , miałam to zrobić wczoraj ale nie miałam siły , żeby to zrobić, więc dziś zapraszam was na ulubieńców .

Książka :
Na prawdę nie mogłam się zdecydować na jedną książkę więc wybrałam dwie, moim zdaniem najlepsze z tego miesiąca
Rainbow Rowell- ''Fangirl'' -->RECENZJA
Abbi Glines - ''O krok za daleko'' --> RECENZJA

Jedzenie :
Snickers, snickers i jeszcze raz snickers
Nie wiem co ze mną jest nie tak , ale ostatnio mam taką fazę na te batony , że tego nie da się wyjaśnić xd

Kosmetyk:
Eveline, Argan Elixir , olejek do regeneracji skórek i paznokci.
Nie wiem czy będzie o nim recenzja , wątpię ale może...
Film/ Serial:
Dzieciak rządzi -->RECENZJA

Aplikacja:
Instagram
ostatnio zaczęłam , być bardziej aktywna na tym portalu , bardzo mnie wciągnęła , a można znaleźć tam wiele inspiracji.

Muzyka :
Imagine Dragons -Thunder
Linkin Park - Good Goodbye
Green Day- 21 Guns

To już wszystko na dziś
Życzę wam udanej majówki :*
                                                       JULCIAKK





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.