Te podróże, małe i duże #2

Hej,
w ostatnim poście poinformowałam was o mojej podróży z której wróciłam , a mianowicie byłam w Glasgow .
Najpierw poopowiadam wam po co tam pojechałam , a później pokarzę zdjęcia z opisami miejsc.
To tak ... zacznijmy może od tego po co tam pojechałam i skąd w ogóle wziął się ten pomysł.
Głównym powodem dla , którego tam leciałam był koncert Green Day'a. Tak może się to wydawać głupie przecież grali w Polsce , a ja przeleciałam 2500 km żeby tam ich zobaczyć . Ale w Krakowie mi nie wyszło , a że mam wujka w Szkocji to poszukaliśmy trochę i znaleźliśmy informację , że o to miasto też ich trasa zahaczy. Znaleźliśmy bilety , na koncert jak i na lot i czas tak szybko minął , że trzeba było się pakować . Lot miałam o 20.30 w poniedziałek .  Już we wtorek o 14 miał się odbyć koncert. Pogoda była średnia , bo na początku padało ale na szczęście o 13 bo już wtedy czekałam w kolejce do wejścia nie padało . Czekałam , czekałam i się nie doczekałam . 20 min . przed rozpoczęciem odwołali koncert ... Z powodów bezpieczeństwa Lokalna Rada Bezpieczeństwa odwołała koncert . Było mi strasznie smutno , bo przecież po to przeleciałam tyle żeby móc ich posłuchać na żywo, a tu nic . Mam tylko nadzieję , że bd miała okazję ich jeszcze spotkać.


    Muzeum i Galeria sztuki Kelvingrove bo tak właśnie się nazywa jest pierwszym założonym w Szkocji muzeum .
 Na fotografiach jest przedstawiona zatoka Morza Irlandzkiego
(Ocean Atlantycki ) do którego uchodzi rzeka Clyde, którą również
odwiedziłam




Za nic nie pamiętam jak nazywało się to miejsce inie przypomnę sobie. Wiem , ze był to park , w którym stały ruiny zamku i znajdowały się np. sklep ogrodniczy i kawiarnia z przepyszną czekoladą


To  jest jeden z parków . Jest tam ich tyle , że nie da się spamiętać
ich nazw.




O ile się nie mylę jest to George Square  Nie mogę o tym za dużo powiedzieć bo po prostu nie wiem .



Jest to statek stojący pod Muzeum Transportu .











Ja osobiście cały wyjazd uważam za bardzo udany pomimo , że jedno z moich marzeń się nie spełniło to i tak niezmiernie cieszę się , że mogłam pierwszy raz lecieć samolotem poznać tamtejsze zwyczaje i zobaczyć tyle wspaniałych miejsc 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.