-Gwiazdę? Dlaczego akurat gwiazdę? -Żebyś mnie odnalazł. Gdziekolwiek pójdziesz, chcę być twoją gwiazdą na niebie, za którą będziesz mógł iść i która zaprowadzi cię do domu.

Cześć,
muszę się przyznać , że tak na prawdę zapomniałam o tej książce . Zwyczajnie wymazało mi ją z pamięci i to , że mam o niej coś napisać . No , a przecież muszę , bo jeśli są już tu 2 części to i wypadało by pojawiła się i trzecia , ostatnia i kulminacyjna bo to w niej faktycznie dowiadujemy się po co i dlaczego siedmioro nastolatków znalazło się w labiryncie .                              

                                                                                                                                                                                                      Zostało ich tylko troje i są osłabieni. Ale chcą przetrwać - za wszelką cenę. Labirynt wciąż kryje wiele w sobie wiele tajemnic. Więź, która łączy trójkę przyjaciół zaczyna zanikać, ale nadal wspólnie walczą o przetrwanie. Nawet jeśli wiedzą, że tylko jedno z nich zdoła się ocalić… I wciąż zadają sobie pytanie: co ich czeka?



Spodziewałam się czegoś lepszego. Strasznie długo to męczyłam inaczej tego nie mogę nazwać . Ale pomimo to jest nawet w porządku . Końcówka natomiast jest świetna jak i epilog , którego zupełnie się nie spodziewałam . Również nie oczywistość bohaterów jest plusem. Miałam swoje przypuszczenia kto i jak przejdzie do następnego świata , a tu mnie wszystko zaskakiwało . Na przykład podobał mi się 1 świat w tej części drugi niekoniecznie i przyznam się wydawał mi się na tyle nudny , że przeszłam od razu do momentu wyjaśnienia wszystkiego. 

7/10
Julciakk 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.