DIY- choinki z gazet

Hejka,
Już niedługo święta Cieszycie się? Bo ja bardzo.
Jak już wspominałam w ostatnim poście o to DIY świąteczne...
1.Przygotuj sobie ok. 30 rurek z gazet zrobionych w następujący sposób:


2. Zrób stożek z tektury 
3.  Zkrzyżują  2 rurki i włóż 3 rurkę pod jedną z 2 tak jak na zdjęciu. 

4. I teraz trzeba wziąć 3 rurkę z prawej strony ,z podspodu i przełożyć do góry i tak ciągle aż stożka nie będzie widać.
 

 

 Aż wyjdzie coś takiego...
5.Następnie trzeba wyjąć stożek że środka w następujący sposób:

Trzeba po prostu obciąć 2 krzyżujące się rurki i podkręcić do środka klejem na gorąco.
6. Wystarczy tylko pomalować sprzętem lub farbami dodać koraliki, cekiny co tylko chcemy i gotowe ...
Ja zrobiłam srebrno zielona  niczym dla Ślizgona z Harrego Pottera
Ogólnie zrobiłam 2 .Z kolei 2 ma być w barwach Griffindoru .
Zobaczycie ja pewnie w poście o moich ozdobnych na święta.
Mam nadzieję że pomysł się podobał :)

                          Julciakk 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.