Ulubieńcy roku - 2016

Hej ,
dziś Sylwester już wieczorem będziemy świętować nadejście Nowego Roku . A w raz z z odejściem roku 2016 przedstawiam wam ulubieńców roku więc nie przedłużając zaczynajmy ...

To tak ...
KSIĄŻKI
Będą to 3 wspaniałe książki , które nie tylko są najlepszymi książkami jakie przeczytałam w tym roku ale myślę , że i w moim życiu .
1.

Rainer Wekwerth - ,,Przebudzenie labiryntu''
nie będę się wypowiadać na jej temat ponieważ jest ona genialna , a po za tym macie tu recenzję------>RECENZJA
Moim postanowieniem na przyszły rok jest przeczytać 2 kolejne części :)

Tahereh Mafi - ,, Dotyk Julii ''
bardzo dobra książka , którą dawno chciałam przeczytać i nareszcie miałam okazję , niedługo możecie się spodziewać recenzji .
Nicola Yoon -,, Ponad Wszystko ''
wszystko na jej temat w recenzji -->RECENZJA<-



KOSMETYKI:
Perfumy Pret a Porter
dostałam je na urodziny i jestem z nich bardzo zadowolona
Eos Jagoda Acai -->RECENZJA<--
Choć w ostatnim czasie dostałam 2 Eos tym razem Sorbet truskawkoy




 adidas women fizzy energy
używam go już bardzo długo i jest on moim  ulubionym zapachem.



FILMY:
W tym roku obejrzałam dosyć sporo filmów i miałam w czym wybierać ale przedstawie wam 3 moim zdaniem najlepsze .
''Alicja po drugiej stronie lustra''
Była m na tym filmie w kinie i jest bardzo dobry.



,,Rodzinne rewolucje''
bardzo śmieszny a za razem bardzo dobry film.


,, Bella i Sebastian 2"
Jest to film , który bardzo wzrusza ale za razem jest cudowny.


JEDZENIE:
Był to dla mnie trudny wybór z takiego względu, że kocham jeść więc podzieliłam tą kategorie na słodycze i potrawy.
Potrawy:
spaghetti
Słodycze :



Milka Toffee Wholenut
Już od dawna jest to moja ulubiona czekolada i po prostu jest przepyszna.



Czekolada Wedel Gorzka Kokosowa
Dostałam ją od przyjaciółki na urodziny i się w niej zakochałam.




MUZYKA:
Green Day - Still Breathing
Ta piosenka po prostu genialna i mogę jej słuchać naokrągło
 

 
Shawn Mendes - Treat You Better
 
Chyba tylko te 2 piosenki w tym roku mnie zachwyciły ale napisze wam piosenki , których słuchałam w tym roku i są godne polecenia ale nie podobają mi się tak bardzo jak powyższe to tak...
Green Day -,,Bang Bang"
 The Chainsmokers- "Closer"
Cleo -"Na pół"                                                   
Alvaro Soler - Libre ft. Monika Lewczuk 
PRZYBORY DO RYSOWANIA:
Postanowiłam wprowadzić taką kategorie ponieważ lubię rysować i mam dużo przyborów , które zasługują na powiedzenie o nich parę słów.
 

Promarkery
wszystko na ich temat w recenzji -->LINK


Biały żelopis
dostałam go od Mikołaja i używam go często i jestem z niego bardzo zadowolona.
Kredki Akwarelowe.
GRY/APLIKACJE
Snapchat , Wattpad, Pinterest , Instagram, Messenger, YouTube.
WSPOMNIENIA:
Jako, że są to ulubieńcy roku a nie miesiąca postanowiłam ,że napisze też o moich najlepszych wspomnieniach z tego roku.
1. Spędzony czas z moją Przyjaciółką, nie będę wymieniać tych wspomnień bo jest tego za dużo :)
2. Będzie to wyjazd na moje kolonie.
3. Założenie tego bloga
To już wszyscy ulubieńcy na koniec chcę wam życzyć udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku .
                                                          JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.