Karol Dickens- " Opowieść wigilijna ''

Hej , 
Na początek chce was przeprosić ,że ostatnio nie było postów ale wiecie zima ...
Więc musiałam zachorować. Ale już jestem zdrowa i przychodzę do was z recenzją książki i to lektury szkolnej.
Jeszcze nigdy nie pisałam o lekturze ale jest ona na tyle ciekawa , że pomyślałam , że warto zrobić na jej temat recenzję , więc...
O książce:
Mówi ona o starym handlowcy Scrooge 'u który po śmierci jego wspólnika Marleya prowadzi samotnie biznes . Jest oschły , niemiły ,wszystko na świecie uważa za bzdury włącznie ze świętami Bożego Narodzenia. Pewnego dnia w domu nachodzi go duch Marleya , który chce go powiadomić o przyjściu 3 duchów : Ducha Przeszłych Świąt Bożego Narodzenia, Ducha Teraźniejszych Świąt i Ducha Przyszłych Świąt Bożego Narodzenia. Duchy pokazują Scrooge'owi różne obrazy , które mają duży wpływ na jego późniejsze życie. 
Moja ocena: 7/10
Książkę czytało mi się całkiem dobrze w porównaniu do innych lektur . Bardzo ciekawa i w sam raz na święta. 
PS . Z góry przepraszam za wszystkie błędy ale pisze na telefonie bo mój internet nie działa prawidłowo, a w telefonie mogę uruchomić dane komórkowe  i niestety nie da się udostępnić internetu z telefonu na komputer .
                             Julciakk 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.