Promarkery - czy warto ?

Hejka ,
Na wstępie chce was przeprosić za brak postów ale ledwo wyzdrowialam i znów zachorowałam i jeszcze święta... to całe zamieszanie w związku z nimi...
A więc dziś chce wam opowiedzieć coś na temat Promarkerów jaka jest ich cena , czy są łatwe w obsłudze i czy wogle warto jest je posiadać.
To tak ja swoje pierwsze 2 dostałam od Mikołaja a 8 kolejnych na Gwiazdkę .
Ich cena nie będę ukrywać zniechęca. Są dostępne  od 9 nawet do  13 złotych .
Czy warto? Wydaje mi się , że tak .
Mimo ,że mają minusy , którymi są cena jak i to , że przy nałożeniu paru warstw mogą przebić karton  mają wiele plusów naprzyklad: można dzięki nim uzyskać światłocień oczywiście przy odpowiednim nałożeniu , mają 2 wygodne końcówki , można nimi uzyskać wiele odcieni za pomocą 1 koloru , można je nakładać na siebie dzięki czemu uzyskujemy naprawdę świetny efekt naprawdę można się doszukać jeszcze wielu ich zalet.
Ja osobiście jestem jak najbardziej zadowolona z Promarkerów. Pomimo , że mam tylko 10 kolorów to i tak mogę nimi narysować wiele rzeczy .
Może macie jakieś rady dotyczące rysowania nimi? Dopiero się uczę więc chętnie poczytam :)
                            JULCIAKK


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.