''Papierowe Miasta''

Hej,
od razu na wstępie chcę was przeprosić za krótką ale jednak jakąś nieobecność. Nie miałam czasu i weny.
Już nie przedłużając zacznę . Dziś opowiem wam o filmie Papierowe miasta .
O filmie:
Quentin  ma osiemnaście lat i od dzieciństwa jest zakochany w niezależnej i zbuntowanej  Margo Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem wiele ale coś między nimi się popsuło. Teraz chodzą do tego samego liceum.
Pewnego wieczoru w nudne życie chłopaka wkracza Margo przez okno  w stroju nindży i wciąga go w zamieszanie . Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać wiele kilometrów. W drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są zupełnie inni, niż sądzimy.
 Moja ocena: 5/10
Wiem, wiem , że niektórzy się zupełnie nie zgodzą z moim zdaniem bo czytali książkę. Tak, z tego co wiem książka jest 100 razy lepsza i mam zamiar ją przeczytać . Ale co do filmu . Zakończenie jest co najmniej bezsensowne . Nie chcę wam spoilerować  więc nie będę wam opowiadać dlaczego się tak zawiodłam itd. Mam nadzieję , że książka będzie naprawdę lepsza...
Do następnego <3
                                                                     JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.