Pięna i Bestia

Hej,
tak wiem , że jest to kolejny film , ale po prostu musiałam zrobić recenzję tego świetnego filmu , który nie dawno był wypuszczony w kinie , a ja oczywiście byłam na jego premierze.
Wiem, że ostatnio posty są ciągle o tym samym książki, filmy, książki i okazjonalnie ulubieńcy ale po prostu nie mam ochoty na robienie czegoś innego . Ja mój wolny czas poświęcam przyjaciołom czy telefonowi i to robię w mniejszym stopniu , a resztę zajmuje mi SZKOŁA . W niektóre dni nawet nie mam czasu czy siły żeby czytać , więc tym bardziej na rysowanie czy fotografie i inne moje zainteresowania. Przy pisaniu też się odprężam ale nie będę pisała gdy nie mam o czym. Chcę was za to bardzo przeprosić postaram się z całego mojego serduszka żeby posty były zróżnicowane , ciekawe i żeby były sensowne i warte przeczytania. Ja sama uważam , że wstawiając posty o jednej tematyce i do tego chyba nie zbyt ciekawe nic tym nie osiągnę, nowych czytelników czy chociażby  satysfakcji z napisanego posta i z tego , że się on wam podoba . Jeszcze raz przepraszam.

O filmie:
Główna bohaterka Bella( Emma Watson . Przez aktorkę jeszcze bardziej chciałam obejrzeć ten film) mieszka w  francuskiej wiosce, w której jest uznawana przez mieszkańców za odmieńca.  Podczas drogi powrotnej z targu jej ojciec trafia do opuszczonego zamku, gdzie za próbę kradzieży białej róży , o którą poprosiła go Bella został uwięziony przez bestię. Dziewczyna odnajduje ojca i chce przyjąć karę za ojca i po czasie zamieszkuje jedną z zamkowych komnat. Bella odkrywa, że zamek skrywa swoje magiczne, fascynujące tajemnice . Bestia pokazuje przed dziewczyną swoje łagodne oblicze i Bella zaczyna żywić do niej coraz cieplejsze uczucia. Tymczasem Maurycy nie mogąc pogodzić się z decyzją córki, prosi o pomoc Gastona który jest od dawna zakochany w Belli i chce mieć ją za żonę.

Moja ocena: 10/10
W filmie były uwzględnione sceny smutne jak i śmieszne. Był to świetny pomysł żeby disney'owską wersję przerobić na filmową i jednak wprowadzić parę zmian . Nowa wersja Pięknej i Bestii miała w sobie więcej dramaturgii. Jedną z zmian jest wątek matki Belli  , która znika z jej życia z tragicznego powodu. Zmieniono także wątek pomiędzy Gastonem a Maurycym. W fabularnej wersji były wojskowy nie obchodzi się zbyt delikatnie z być może przyszłym teściem. Wręcz przeciwnie.
Jest to na prawdę genialny film i z całego serduszka go polecam .
                                                                    JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.