Sandy Hall - ''Daj mi odpowiedź''

Hej,
Wiem , że znów jest o książka ale po prostu jeśli przeczytam jakąś książkę to staram się robić na bieżąco recenzje..
Wracając do książki...

 Opowiada o rosterkach  nastolatki, która nie wie co naprawdę chce robić w życiu . Na złość mamie, do czasu podjęcia, w jej przypadku trudnej decyzji , szuka pracy , która mogłaby ją zająć na wakacje- zostaje opiekunką trzech sióstr jej sąsiada , w którym przez wiele lat się podkochiwała. Dla Jane ucieczką od problemów takich jak: napierająca na nią matka, która chce dla niej dobrze ale nie wychodzi jej to i wiele innych jest praca .Jako opiekunka w sąsiednim domu, w którym przed laty, jako dziecko, spędzała czas z kolegą. Tymczasem Teo również nie może narzekać na brak problemów. Skrywana przez chłopaka tajemnica rodzinna, wiążąca się z jego ojcem, przypadkowo wychodzi na jaw, choć jak się okazuje, Jane może pomóc Teo w jej rozwiązaniu...
Szukając rozwiązania pomaga im magiczna ósemka , również wspierają się nawzajem co prowadzi do tego ,że z czasem zbliżają się do siebie.

Moja ocena 9/10
Bardzo ciekawa i intrygująca książka , którą co prawda czytałam długo sama neiberhood wiem dlaczego . Tak mnie wciągnęła , że ciągle o niej mówiłam . Naprawdę super książka.
                                                                JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.