SKAM- sezon 1,2

Hejka,
Po tytule możecie się domyślić , że jest to recenzja 2 sezonów . Tak, wiem , że w POŚCIE O SKAM  pisałam , że zrobię osobne recenzję każdego sezonu, ale wyszło inaczej..
Przez moją "krótką" przerwę nie było postów i nazbierało mi się dużo zaległości bo mam zaplanowane jakie posty chciałabym napisać i wydaje mi się , że po prostu wygodniej i szybciej będzie zmieścić te recenzje w 2 postach niż w czterech . Tak , wiem , że gdy pisałam wcześniej wszystko było na odwrót i twierdziłam , że będzie to za długie, ale teraz zmieniłam zdanie xd .
To może już zacznijmy..
1 SEZON
1 ODC
Pierwszy sezon opowiada o Evie i jej chłopaku Jonasie ( chyba dobrze napisałam) , którzy pod wpływem pewnego skandalu przechodzą kryzys w związku. Eva kiedyś przyjaźniła się z Ingrid , ale to się skończyło gdy Eva zaczęła spotykać się z jej chłopakiem Jonasem . Wszystko zaczyna się psuć gdy dziewczyna podejrzewa swojego chłopaka o ponowny "kontakt" z Ingrid. W międzyczasie  dziewczyny ( Sana, Chris, Noora, Vilda i Eva) szykują się do Russ Busa ( i znów nie wiem czy dobrze napisałam i tak też nie wiem co to jest ). Inni też tworzą Busy np. Pepsi Max ( w którym jest Ingrid ) i The Penetrators, w którym jest William największe ciacho i postrach w szkole , w którym zakochuje się Vilda i stara się by ją zauważył , a gdy już to się staje zostaje przez niego bardzo Źle potraktowana i wtedy do akcji wkracza Noora...
Moja ocena : 9/10
Jeśli bym oceniała nie oglądając reszty części pewni moja ocena byłaby wyższa , ale , że porównuje wszystkie części do siebie muszę przyznać , że ta była średnia , ale to nie zmienia faktu , ze była naprawdę dobra zresztą jak każda.

2 SEZON
 1 ODC

Przede wszystkim - Noora nie lubi Williama. Brzydzi się nim i tym co robi dziewczynom. Uważa go za odpychającego, pomimo że jest cholernie przystojny. Poza tym skrzywdził jej przyjaciółkę. Raczej nie ma tu mowy o jakimkolwiek  uczuciu. Z kolei Noora intryguje Williama i staje się jego celem. Wszystko toczy się tak , że los chce żeby na siebie wpadali pomimo , ze jedno z nich nie zupełnie tego chce . Pod wpływem "szantażu " Noora umawia się z Wilhelmem i , np . spotykają się na korytarzach ,na imprezach i nie tylko.
Postanowiłam nie rozpisywać się za bardzo tak jak zrobiłam to wcześniej i myślę , że tyle na temat tego sezonu w zupełności wam wystarczy . 
Moja ocena : 10/10
Jest to mój ulubiony sezon . Pomimo , że jest to tylko serial to ja bardzo ten sezon przeżyłam i moim zdaniem aktorzy zagrali go najlepiej .
To już wszystko na dziś 
Do zobaczenia 
  JULCIAKK















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.