Rainer Wekwerth -'' Przebudzenie labiryntu''

Hej,
 Jeśli się nie mylę jest to dopiero druga recenzja książki, więc muszę trochę nadrobić, więc zaczynajmy.
Właśnie w niedziele skończyłam czytać książkę pt. Przebudzenie labiryntu . Było to bardzo spontaniczne bo nawet nie wiedziałam że taka książka jest. Po prostu weszłam do biblioteki  z myślą o wypożyczeniu jakiejś książki i wyszłam właśnie z nią. W sumie nie wiem czemu akurat tak ale jakoś przyciągnęła moją uwagę..
tu macie opis...
Może tak dokładniej opowiem ale nie martwcie się nie będzie spoilerów...
Książka jest o tym że 7 ludzi znajduje się w jednym świecie i muszą dotrzeć do bram ale jedno zostaje i tak wa każdym świecie i tylko najsilniejszy przejdzie przez ostatnią bramę i trafi do swojego dawnego życia. Każdemu z nich co jakiś czas przypominają się pewne rzeczy z pierwszego wcielenia . Do bram prowadzi ich gwiazda ale w każdym świecie czekają na nich pułapki i trudne decyzje.
Ogólnie w pierwszej części są 2 światy i myślę że w każdej z 2 kolejnych części też tak będzie.


Książka jest naprawdę interesująca i jak napisane napięcie jest  do ostatniej strony .
Będę musiała koniecznie przeczytać 2 kolejne części .
Oceniam 10/10
  Julciakk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.