Green Day

HEJ,
 Jak już pewnie zdążyliście się domyślić po tym ,że ich piosenki są prawie w każdych ulubieńcach,  Green Day to mój ulubiony zespół , więc postanowiłam trochę o nich i ich muzyce opowiedzieć.
Jest to punkrockowy zespół , który powstał w 1987 z inicjatywy wokalisty i gitarzysty Billiego Joe Armstronga i basisty Mike'a Dirnta (Michael Pritchard) obecnie do zespołu należy jeszcze perkusista Tre Cool (Frank Edwin Wright III). Jak już napisałam kto wchodzi w jego skład to przedstawie wam moje ulubione piosenki tego zespołu.




Still Breathing*
Say Goodbye
Bang Bang*
Revolution Radio*
American Idiot.
Stray Heart
Jesus Of Suburbia*
Nuclear Family
Troubled Times ( to ich najnowsza piosenka)
Boulevard Of Broken Dreams*
Ordinary World
Mają wiele więcej świetnych utworów ale te szczególnie lubię.
*z tego co wiem te piosenki zagrali 21 styczni w Krakowie na swojej trasie koncertowej ''Revolution Radio'' na , którym bardzo chciałam być ale nie wyszło mam nadzieję ,że jeszcze odwiedzą Polskę i będę mogła ich zobaczyć na żywo .
Post właśnie tej tematyki pojawił się głównie dlatego , że dziś 17 lutego i Billie ma urodziny i życzenia złożyłam mu już na Instagramie.
Zapraszam na moje media społecznościowe wszystkie nazwy na stronie głównej bloga :)
                                                       JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.