Ryunki #4

Hejka ,
dawno nie było nic o rysunkach więc jest to już 4 post , w którym pokaże wam moje rysunki.

 ołówki : Hb , 5b, 2b, 8b
 Promarkery:
Berry Red, Mandarin , Lemon , Saffron, Salmon Pink, Henna, Mint Green,
Meadow Green 
+ biały , czarny żelopis.
 Promarkery :
Purple, Berry Red
+ biały, czarny żelopis
ołówki: 8b, Hb i chyba 5b
+czerwona kredka bambino








Przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda mi nie sprzyjała .
Posty mogą pojawiać się teraz rzadziej za co od razu was przepraszam ale moje ferie już się skończyły i mam teraz 3 miesiące nauki więc starałam się na feriach przygotować posty na ten okres szkoły.
                         

                                                 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.