Moje ferie zimowe

 Hejj,
gdy pisałam tego posta  kończyłam już ferie ale niektórzy z was mogą ich jeszcze nie mieć albo być w ich trakcie .Pytałam się was w którymś poście co robicie na feriach , pomyślałam ,że ja bym mogła opowiedzieć co ja robiłam na swoich.
To tak ja swoje ferie zaczęłam 16 stycznia , więc wracam do szkoły 30 stycznia . Już w niedzielę 15 stycznia wyjeżdżałam na Śląsk . Zwiedzałam tam miasta i itd. ale niestety nie jeździłam na nartach i trochę szkoda . Wróciłam 19 stycznia. Ale za to w 2 tygodniu ferii byłam 2 razy na nartach. Teraz pod koniec ferii staram się jeszcze odpocząć od szkoły i spędzić czas z przyjaciółmi.

Ja gdy parę dni spędziłam w domu miałam chwile, że siedziałam i kompletnie nic nie robiłam , więc mogę wam napisać parę pomysłów jak poradzić sobie z nudą na feriach.
-Idź na łyżwy , na sanki gdziekolwiek aby się przewietrzyć ,
- Wyjdź na dwór i poszukaj inspiracji do zdjęć czy rysunków
- zrób jakieś zimowe DIY
- poczytaj książkę lub Wattpada z herbatą
- powtórz materiały , tak to nie takie proste żeby w czasie wolnym uczyć się ale gdy nie masz co robić można spróbować.
A kiedy wy macie ferie???


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.