''Never Never''- Colleen Hoover , Tarryn Fisher

Hejka,
Kolejna recenzja książki . Dawno nie było , chyba przez to , ze omawiałam lekturę , miałam mało czasu ... wszystko spowodowane szkołą.
Ale teraz mam zamiar przeczytać naprawdę dużo książek co wiąże się z dużą ilością recenzji.
Przechodząc do książki....

Nie kocham cię.
Nic a nic.
I nie pokocham.
Nigdy, przenigdy.
Czasem wspomnienia mogą być gorsze niż zapomnienie. Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą, kim są, co do siebie czują, skąd pochodzą ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie znają swojej przeszłości. Pomięte kartki, tajemnicze notatki i fotografie z nieznanych miejsc muszą im pomóc w odkryciu własnej tożsamości.
Ale czy można odbudować uczucia? Czy można chcieć przypomnieć sobie… że ma się krew na rękach? A jeśli prawda jest tak szokująca, że tylko zapomnienie chroni przed szaleństwem? Umysły Silasa i Charlie pełne są mrocznych tajemnic.
On zrobi wszystko, by wskrzesić wspomnienia.
Ona za wszelką cenę chce je pogrzebać.
Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy cię pocałowałem.
Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję.
I nigdy nie przestawaj mnie kochać.
Nigdy…
Po tym jak to przeczytałam na tyle książki już wiedziałam, że muszę to przeczytać.
Jak już pewnie się domyśliliście główni bohaterowie tracą pamięć co 48h i starają się dowiedzieć co faktycznie się stało i kto jest sprawcą tego całego zamieszania. Okazuje się , że już wcześniej stracili pamięć. Wysyłają listy zaadresowane do siebie by po powtórnej stracie pamięci dowiedzieli się pewnych rzeczy i nie marnowali czasu na zbędne poszukiwania. Byli parą ...tak byli od samego urodzenia się kochali . Ale jedna mała drobnostka sprawiła , że wszystko legło w gruzach. Ale zakochują się w sobie ciągle na nowo . Bo jak można pamiętać uczucie, o którym zapomina się co 48h. A może to właśnie miłość pomoże im w wyjaśnieniu tej chorej sytuacji?
Moja ocena: 10/10
Naprawdę świetna książka . Muszę przyznać , że na sam koniec się popłakałam . Jest to po prostu cudowna książka nic dodać nic ująć.
Jakie są wasze ulubione książki??
                                                   

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.