20 Faktów o mnie

Hej,
dziś będzie trochę nie typowy post bo przedstawię wam 20 faktów na mój temat, to zaczynajmy...
 1. Zacznijmy ot takich podstawowych Mam na imię Julia
2 . Mam 13 lat
3. Jestem bardzo niska bo mam tylko 150
4. Mam blond włosy
5.Lubię jednorożce
6. Moja ulubiona potrawa to spaghetti
7.Mam młodszego brata
8.Moje ulubione kolory to: czarny i biały
9.Lubię spać
10.Moje ulubione (realne) zwierze to pies
11.Moje ulubione przedmioty w szkole to : plastyka, biologia,chemia.
12.Urodziny mam w grudniu
13.Lubię malować ,rysować i wszystko co związane ze sztuką
14.Jestem kreatywna
15.Moje ulubione sporty to : koszykówka i pływanie
16.Lubię czytać książki
17.Lubię gotować
18.Nie wiem  co dalej pisać może ...
19.Mój pies wabi się Fafik
20. A kanarek Momo
To już wszystkie fakty na mój temat ,do zobaczenia
                                              JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.