Film - Obecność

Hej,
W tym poście ocenię film Obecność który oglądałam w tamtym tygodniu.
                                      O filmie:
Znalezione obrazy dla zapytania obecność Pewna rodzina wprowadza się do domu w którym po czasie zaczynają dziać się dziwne rzeczy . Przerażeni proszą o pomoc Warrenów,  badaczy zjawisk paranormalnych. Okazuje  że historia tego domu jest bardzo niepokojąca... Dawniej  mieszkająca tam kobieta przeklęła osoby, które odbiorą jej ten dom , a następnie się powiesiła na drzewie obok domu. Potem wszystkim osobom które mieszkały kolejno w tym domu przytrafiało się coś strasznego..
Moja ocena : 8/10
  Może dla tego ta ocena jest taka a nie inna ponieważ nie przepadam za horrorami ale jakoś tak wyszło że go obejrzałam . Obecność była  pierwszym horrorem jaki obejrzałam, . Jak dla mnie film był  straszny.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.