Moje małe i duże dziwactwa

Cześć,
dziś powiem wam coś o sobie , a mianowicie przedstawie wam moje dziwactwa.
No to tak na pewno dziwną rzeczą jaką robię jest to że :
- Zawsze jak przyjdę ze szkoły od razu zdejmuję skarpetki
- Gdy zawsze wchodzę po schodach w moim domu liczę je chociaż wiem już ile ich jest
- Gdy rozmawiam z kimś przez telefon chodzę po całym domu
- Często robię tak , że chcę sprawdzić godzinę , włączam telefon , po chwili go wyłączam i później przypominam sobie że miałam sprawdzić godzinę i włączam go znowu
- Mam opsesję na punkcie jednorożców , te niewinne stworzonka, chociaż nie istnieją na prawdę, skradły moje serce. Z nimi związana jest bardzo długa historia, którą rozumie tylko parę osób
A jeśli chodzi o jakieś małe dziwactwa to chyba ich nie ma.
Napiszcie mi jakie są wasze dziwactwach. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś ,,przydatnego" o mnie.
                                                                  JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.