Film - Obecność 2

 Hej,
Kolejny film, teraz będzie to Obecność 2, który oglądałam na Halloween .
Znalezione obrazy dla zapytania obecność 2Ofilmie:
Warrenowie zostają wezwani do pewnej sprawy. W zwyczajnym domu zaczynają dziać się dziwne rzeczy, tak jak i w 1 części. Ale tym razem mają rozwiązać sprawę  powtarzającego się opętania 11letniej dziewczynki.
Moja ocena: 5,5/10
Ocena  jest taka niska ponieważ to była porażka w porównaniu do pierwszej części .[RECENZJA]
Ocena byłaby niższa ale ja bardziej się pośmiałam ,niż bałam pomimo że  nie lubię strasznych momentów.
Na początku nie wiedziałam co się wydarzy, więc czułam odrobinę lęku ale później wszystko było oczywiste więc po prostu się śmiałam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.