What if ? A co gdyby ?- Randall Munroe

Hejka,
Jak już wspominałam w ostatnim poście, o to recenzja.
To tak może na początek opowiem coś o tej książce...
Książkę dostałam na święta i gdy tylko ja zobaczyłam od razu mi się spodobała.

 "What if? A co gdyby?" to według mnie jedna z najzabawniejszych i też inteligentnych książek naukowych jakie czytałam. Co prawda w tej książce jest wiele głupich, absurdalnych pytań, które nigdy nie przyszłyby mi do głowy,, ale odpowiedzi są zabawne, ironiczne. Jednak pierwsze co przyszło mi do głowy gdy zaczęłam ja czytać to to ,że  proste, głupie pytania mogą czasem prowadzić do skomplikowanych odpowiedzi
Myślę że Książka będzie też idealnym prezentem nie tylko dla młodzieży ale też dla dorosłych .
Przykładowe pytanie z książki:
"Ile klocków Lego potrzeba na zbudowanie mostu drogowego z Londynu do Nowego Yorku?  

  Moja ocena :9/10 
Jest to bardzo pomysłowa, inteligentna książka a zarazem zabawna .Po prostu genialna książka .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.