books

 dziś chciałabym powiedzieć coś na temat moich książek  , zaproponować coś do poczytania więc bez zbędnego przedłużania zacznę...
 obecnie mam lekturę Zemsta
a czytam Przebudzenie labiryntu i na prawdę polecam
zaczęłam również czytać książkę pt. Niebezpieczne kłamstwa i jest również bardzointeresująca
na wakacjach czytałam książkę Ponad wszystko i jest to chyba moja ulubiona do tych czas przeczytana książka
w najbliższym czasie mam zamiar przeczytać :
wszystkie części Harrego Pottera
oczywiście lektury szkl,.
niezgodną      
zbuntowaną
i wierną
wszzystkie częśći Magicznego Drzewa

Zapisałam się na kółko czytelnicze i jeśli chcielibyście się dowiedzieć czegoś na temat książęk to piszcie w komentarzach pod tym postem
Piszcie mi oczywiśiejakie są wasze ulubione książki i w wolnej chwili  postaram się przeczytać 
 do zobaczenia ! 
  Julciakk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.