Moja poranna rutyna



Cześć ,
Dziś napiszę wam jak wygląda moja poranna rutyna taki typowy poniedziałek…
1  1    Budzę się o 6.30 i nie wyspana wstaję ledwo chodząc .
2 2   Zmulona ścielę łóżko i jeszcze na chwilę się kładę .
3   3  Poranna toaleta.
4   4  Ubieram się.
5   5   Jem śniadanie , którym najczęściej ,są parówki .
6   6    Idę do szkoły .
7    7   Szkoła, szkoła , szkoła do 13.30
8     8W domu jem obiad .
9   9Odrabiam lekcje .
 .  10 Piszę post dla was .
1 11  Uczę się .
    12 Czytam książkę , maluję czy wychodzę na spacer  fotografować okolicę czyli jednymi słowy oddaję się moim zainteresowaniom.
1  13 Nastała 20.00 no to kąpię się lepiej wcześnie bo później chce mi się tylko spać.
1 14 Oglądam  1 serial.
1  15 Oglądam 2 serial .
116   Czytam książkę
1 17 Idę spać godz. 23 30
p Piszcie mi jaki jest wasz plan dnia , na pewno ciekawszy od mojego .
    Do zobaczenia

                     Julciakk


                           




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.