Jedna wielka czarna otchłań

Hej
  Dziś chcę pokazać Wam, kilka propozycji, jak można wypełnić swój czas Ja sama rzadko mam taki problemem że dopada mnie nuda , bo gdy nie mam nic do roboty to pisze coś dla Was. A teraz już przejdę do rzeczy.
  1. Oglądanie filmów
Ja robię to zazwyczaj w weekendy, ale raz na jakiś czas przychodzi, taka chwila, gdy nie wiem, jaki film obejrzeć w tedy idę po poradę do mojej kuzynki i na prawdę nie mam daleko
  1. Książki
W wolnym czasie często czytam. Polubiłam to, już bardzo dawno praktycznie czytam od dzieciństwa i mam to chyba po mamie która bardzoooo dużo czyta i uważam że  jest to dobra metoda na zabicie czasu
       3.DIY
Kocham wykonywać własnoręczne rzeczy, robótki ręczne i inne rzeczy jest to ogromna satysfakcja gdy zrobiłeś coś sa
      4.Rozmowa z przyjacielem          
Osobiście często wykonuje takie telefony nawet gdy nie dopada mnie nuda po prostu czasami gdy nie widzisz przyjaciela na co dzień dobrze jest z nim porozmawiać czy wyjść się spotka
        5.   Sprzątanie pokoju
Ja sprzątam często i jest to dobra metoda na nudę no bo przecież kto nie lubi mieć czysto w swoim pokoju?
To chyba, już tyle. Piszcie, co wy robicie, gdy Wam się nudzi na pewno gdy dopadnie mnie ta czarna otchłań wypróbuje wasze sposoby.

Komentarze

  1. Zazdroszczę kuzynki, mi nikt nie ma nic do doradzenia w tej kwestii, a potem .....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.