Veronika Roth - '' Niezgodna''

Hej,
Jak już wspominałam na Instagramie że pojawi się recenzja Niezgodnej i oto ona . Wiem że dużo osób oglądało film i w sumie ja też ale postanowiłam także przeczytać książkę czemu nie.

Historia ma miejsce..
Na ruinach  Chicago gdzie w raz ze swoją Altruistyczną rodziną mieszka Beatrice Prior. Społeczność ta jest podzielona na  na pięć frakcji , stworzonych po to by każdy mógł czuć się dobrze w tym co robi.Każda frakcja kształci konkretną cechę – Prawość czyli szczerość, Altruizm bezinteresowność, Nieustraszoność odwagę , Serdeczność spokój i Erudycja inteligencję. W wyznaczony dzień każdego roku wszyscy szesnastolatkowie muszą wybrać odłam który chcą podążać przez dalsze życie. Beatrice wybiera między pozostaniem z rodziną, a byciem sobą. Więc dokonuje wyboru, który zadziwia wszystkich, nawet ją samą. Tris kryje sekret, którego nie może zdradzić bo jego ujawnienie może oznaczać pewną śmierć. Odkrywa rosnący w siłę konflikt, który może zagrażać całemu społeczeństwu w którym żyje a wszystko za sprawą... Tris dowiaduje się również, że jej tajemnica może pomóc tym, których kocha… lub zniszczyć ją samą.

Chyba niezbyt polubiłam się z tą książką ale wydaje mi się że jest jednak bardzo dobrą książką i może sięgnę po kolejne części.
 Moja ocena to : 7/10
 Piszcie jakie są wasze ulubione książki chętnie przeczytam i zrecenzuje .
  
                                                              JULCIAKK



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.