Top 8- ulubionych aplikacji

Hej,
 dziś przedstawie wam moje top 8 aplikacji w telefonie .

8. Instagram
Może i jest to dziwne że  jest on na 8 miejscu ale od nie dawna go używam i jeszcze nie jest mi on potrzebny zbyt często.
7 . My heritage
jest to aplikacja z drzewem genealogicznym , a że mam bardzo dużą rodzinę to ułatwia mi znalezienie kogoś.
6.  Pinterest
Co tu dużo mówić bardzo przydatna apka.
5. Time table
Inaczej mówiąc to plan lekcji.
4. Messenger
Wygodniej porozumiewać, kontaktować się ze znajomymi.
3. Blogger
Bez użycia internetu moge swobodnie zaczynać posty dla was.
2. You tube
Ostatnio bardzo często używam yt i jak zacznę coś oglądać to nie skończę...
I nareszcie nr 1 to...
Snapchat
Normalnie bez tej apki nie mogłabym żyć
Na prawdę jest fantastyczna.

To już wszystkie top 8 moich aplikacji . Koniecznie piszcie mi jakiej aplikacji używacie najczęściej :)


                                                     JULCIAKK

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.