"Miasteczko Halloween"- Tim Burton

Hej,
Podczas weekendu oglądałam film Miasteczko Halloween . Już wcześniej chciałam go obejrzeć sle pomyślałam że zrobie to blirzej Halloween. Od samego początku spodobał mi się i pomyślałam że może zrobię recenzję tego właśnie filmu
                                                                           
Znalezione obrazy dla zapytania miasteczko halloween wallpaper


https://www.youtube.com/watch?v=CpGBJ8hAfV0 <------ tu macie link do piosenki która jest w tym filmie przetłumaczona na polski jak i reszta.


 Film opowiada historię szkieleta Jacka, który wraz z  innymi potworami zamieszkuje miasteczko Halloween. Mieszkańcy przez cały rok przygotowują swoje najstraszniejsze numery, aby podczas wyczekiwanego przez nich święta szaleć i robić głupi dowcipy. Jednak nasz bohater jest już tym wszystkim zmęczony i chciałyby coś zmienić w jego nudnym życiu ; po kolejnym Halloween zauważa że straszenie nie jest już takie fascynujące i satysfakcjonujące jak kiedyś. Wybiera się na przechadzkę po lesie  i tam odnajduje krąg drzew na których są  drzwi wiodące do Miasteczka Bożego Narodzenia i innych miasteczek w których przygotowania do poszczególnych świąt trwają cały rok. Po przejściu przez wejście w kształcie choinki odkrywa,  coś niesamowitego coś czego od dawna mu brakowało. Postanawia urządzić Boże Narodzenie w jego miasteczku . Wszystko idzie świetnie aż do pewnego momentu...

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym filmem i daje mu 9/10
Może polecicie mi jakieś filmy chętnie obejrzę i zrecenzuję :)

                                                JULCIAKK

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.