Info

Cześć ,
Wpadłam na pomysł żeby założyć zeszyt poświęcony mojemu blogu. Umieściłam tam coś w rodzaju kalendarza w którym są tytuły postów które chciałabym napisać w danym miesiącu. Za to na samym końcu zeszytu znajduje się lista pomysłów . Każdy miesiąc ma swoją kartkę .A na poprzedniej kartce jest miesięczny grafik.
I właśnie chciałabym was poinformować że posty będą 2- 3razy w tygodniu i myślę że to odpowiednia liczba bo przecież wstawianie kiedy mi się podoba byłoby zupełnie bez sensu .
Myślę że założenie takiego zeszytu będzie bardzo dobrym sposobem na systematyczne prowadzenie bloga i rozłożenie czasu na naukę i bloga . Myślę że z takim planem na pewno będzie mi wygodniej go prowadzić.
Do zobaczenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Różne ,różności #1

- Nie wierzę w miłość. - Miłość to nie religia Istnieje bez względu na to, czy w nią wierzysz, czy nie.

Umieranie to jedyny sposób , by żyć naprawdę.